Esment participa a la II Setmana Gastronòmica de la Serra de Tramuntana

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin

La segona edició de la Setmana Gastronòmica de la Serra de Tramuntana ha comptat enguany amb la participació del xef executiu d’Esment, Lionel Carrasqueira, vinculat a l’entitat des de fa més de 5 anys. El cuiner va participar en una xerrada celebrada a Son Vic Vell, a Calvià, acompanyat pels caps de cuina dels restaurants Can Boqueta (Sòller), Can Aulí (Pollença) i Re Orgànic (Sòller.)

Organitzada per l’entitat Tramuntana XXI, la II Setmana Gastronòmica de la Serra de Tramuntana representa una oportunitat per posar en valor la cultura popular vinculada a la producció i consum alimentari de productes locals a través de la gastronomia. Enguany, la temàtica de les jornades gira entorn la conservació del producte local a fi de fomentar el seu consum i recuperar receptes tradicionals que cerquen la màxima conservació.

 

 

 

 

 

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Las siguientes reglas del RGPD deben leerse y aceptarse:
Antes de enviar este formulario, debe leer la información básica sobre protección de datos que se encuentra más abajo. Al pulsar el botón de envío manifiesta haber leído esta información y aceptar las condiciones de uso de la web. Ver nota legal.   Información básica sobre protección de datos. El responsable del tratamiento es amadip.esment fundación. La finalidad es la administración de la funcionalidad de publicación de comentarios. Tiene derecho a solicitar el acceso a sus datos personales, su rectificación, supresión o portabilidad, la limitación de su tratamiento, a oponerse al tratamiento, así como a presentar una reclamación ante la AEPD. + info