Ampliem el programa de conciliació familiar amb noves sortides d’oci i cultura

Els equips de Residència i Suport a les Famílies han reforçat el programa de conciliació familiar amb la incorporació de noves sortides de cap de setmana pensades per al benestar de les famílies i de les persones amb majors necessitats de suport. Aquesta iniciativa s’adreça especialment a les famílies vinculades al centre de dia de Son Forteza.

El projecte ofereix espais de descans, confiança i tranquil·litat, amb la certesa que els seus familiars participen en activitats segures, acompanyades i adaptades. Cada sortida té una durada de jornada completa, amb acompanyament professional, dinàmiques específiques i dinar inclòs.

La nova programació inclou propostes variades que combinen experiències sensorials, contacte amb la natura i activitats culturals:

  • Dissabte 6 de juny, visita a Can Prunera (Sóller) per gaudir d’un espai immersiu i sensorial, una activitat pensada per estimular els sentits en un entorn cultural adaptat.
  • Diumenge 12 de juliol, sortida a Natura Parc (Santa Eugènia) amb experiències interactives amb animals, que fomenten el contacte amb la natura i la participació activa.
  • Dissabte 6 de setembre, visita a CaixaForum Palma per descobrir l’exposició “Colors del món”, una proposta cultural accessible que convida a explorar la diversitat a través dels colors.

 

Totes les activitats es desenvolupen en horari de 9.30 h a 17.30 h i estan dissenyades per garantir una experiència cuidada, enriquidora i adaptada a les necessitats de cada persona.

Aquestes sortides permeten trencar amb la rutina habitual, afavorir la participació social i generar nous espais de relació i aprenentatge. Al mateix temps, donen resposta a una necessitat clau de moltes famílies: disposar de temps propi per a la conciliació, amb la tranquil·litat que els seus familiars es troben ben atesos.

Para más información, podéis contactarnos a través de ESTE ENLACE. 

 

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Las siguientes reglas del RGPD deben leerse y aceptarse:
Antes de enviar este formulario, debe leer la información básica sobre protección de datos que se encuentra más abajo. Al pulsar el botón de envío manifiesta haber leído esta información y aceptar las condiciones de uso de la web. Ver nota legal.   Información básica sobre protección de datos. El responsable del tratamiento es amadip.esment fundación. La finalidad es la administración de la funcionalidad de publicación de comentarios. Tiene derecho a solicitar el acceso a sus datos personales, su rectificación, supresión o portabilidad, la limitación de su tratamiento, a oponerse al tratamiento, así como a presentar una reclamación ante la AEPD. + info