Esment presenta ofertes de feina a la II Fira de l’Ocupació d’Inca

La II Fira de l’Ocupació d’Inca va reunir centenars d’estudiants d’FP interessats en trobar ofertes de feina adequades al seu perfil.

En aquesta segona convocatòria hi van participar 26 empreses, la majoria hoteleres, i també entitats com Esment, que va presentar diferents ofertes per treballar dins l’àmbit social o bé per iniciar una formació dual, un model educatiu que facilita la inserció en el mercat laboral, ja que l’estudiant es converteix en aprenent i combina la formació al centre amb l’activitat productiva a l’empresa.

En total, a la fira es van publicar més de 500 ofertes de feina, la majoria d’elles per hotels, supermercats, empreses de la construcció o sabateres.

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Las siguientes reglas del RGPD deben leerse y aceptarse:
Antes de enviar este formulario, debe leer la información básica sobre protección de datos que se encuentra más abajo. Al pulsar el botón de envío manifiesta haber leído esta información y aceptar las condiciones de uso de la web. Ver nota legal.   Información básica sobre protección de datos. El responsable del tratamiento es amadip.esment fundación. La finalidad es la administración de la funcionalidad de publicación de comentarios. Tiene derecho a solicitar el acceso a sus datos personales, su rectificación, supresión o portabilidad, la limitación de su tratamiento, a oponerse al tratamiento, así como a presentar una reclamación ante la AEPD. + info