Darreres places disponibles per al curs de formació dirigit a persones que volen independitzar-se

Dur una alimentació saludable, mantenir la casa ordenada, gestionar les despeses diàries, integrar-se en el barri, tramitar la targeta sanitària, obrir un compte corrent o anar a comprar. Aquestes són només algunes de les tasques que ha de gestionar diàriament qualsevol persona quan decideix independitzar-se o viure sol. Per a les persones amb necessitats de suport que volen fer aquesta passa endavant aquestes gestions poden ser un obstacle a l’hora de prendre la decisió i per aquest motiu Esment Habitatge ha ideat el programa de formació «Emancípate». Un curs que arrenca la propera setmana i que té com a objectiu preparar a persones amb necessitats de suport que pertanyin a  l’entitat que, o bé ja han pres la decisió de viure de forma autònoma però es troben en llista d’espera per el servei de suport a l’habitatge, o bé estiguin valorant sol·licitar aquest servei.

El curs, que encara disposa de les darreres places lliures, estarà dirigit per l’equip d’educadors que integren el servei d’Esment Habitatge i té com objetiu donar eïnes per motivar a que aquestes persones a viure de manera autònoma. Així, es treballarà en àrees de gestió econòmica, salut, subministraments, responsabilitats de la vida quotidiana o inclús la recerca d’habitatge per aquelles persones o famílies que s’estiguin plantejant sol·licitar el servei de suport a l’habitatge.

Des d’Esment oferim una modalitat d’habitatge que s’adapta a les possibilitats i a les necessitats de cada persona i en tots els moments vitals de la seva vida. Escoltem, orientem i acompanyem a la persona i a la seva família, tant en l’elecció de la modalitat d’habitatge com en el seu dia a dia.
Fem costat a la persona en les activitats de la vida diària (higiene personal i de l’habitatge, alimentació saludable, compres…), gestió econòmica, activitats d’oci i en la comunitat. Treballem amb els entorns naturals: el barri, la família, la comunitat… perquè aquests es converteixin en un suport.

Per a més informació, contactar amb: erosell@esment.org

 

 

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Las siguientes reglas del RGPD deben leerse y aceptarse:
Antes de enviar este formulario, debe leer la información básica sobre protección de datos que se encuentra más abajo. Al pulsar el botón de envío manifiesta haber leído esta información y aceptar las condiciones de uso de la web. Ver nota legal.   Información básica sobre protección de datos. El responsable del tratamiento es amadip.esment fundación. La finalidad es la administración de la funcionalidad de publicación de comentarios. Tiene derecho a solicitar el acceso a sus datos personales, su rectificación, supresión o portabilidad, la limitación de su tratamiento, a oponerse al tratamiento, así como a presentar una reclamación ante la AEPD. + info